vädret, vädret, vädret--->>Ett intressant samtalsämne...not!

Nu är jag så jäkla trött på det här vädret!
Jag vet att alla säger det, så även jag, men nu menar jag det verkligen. 
Asså ena dagen är det sol och typ +7 grader, nästa morgon och det -7 grader. Hur ska man klä sig egentligen?
Ibörjan av vintern var det jätte kul att klä sig i sin vinter-jacka som man inte sett på ett helt år, men nu så vill man inget hellre än att få ta på sig lite "lättare" kläder. Så känner jag i alla fall. Jag är grymt trött på min tjocka jacka.
I söndags köpte jag en ny jacka och ett par nya converse(!), men detta kan jag ju inte börja använda ännu.
Lite bättre väder tack..NU!//LOIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0