Helgen

Denna helgen har varit kul :D Ifredags va jag bara hemma och slappa, tittade på en film - Horton (hears a who). Den var rolig, så rolig som jag trodde att den vara. I lördags åkte jag med fler till Göteborg! Vi kom iväg innan klockan tolv. Först stannade vi till vid IKEA. Det var rea där. Jag köpte en kudde. Vi gick typ bara igenom där så det gick ganska fort. Sedan släpptes jag och Sandra av hos kussarna i Mölndal. Vi spelade lite GameCube(?) och senare på kvällen spelade vi Laserdome, en av deras kompisar följde med. Jag har spelat det en gång förut och då var det väldigt roligt för att vi kom dit nästan innan det stängde så det var ingen som skulle spela, så vi fyra fick banan för oss själva. Men denna gången var det 40 pers. som spelade (inkl. oss) så jag kom inte ens i samma lag som de andra och det var personer överallt. Jen mitt lag vann, så lite roligt blev det allt. Vi kom tillbaka lite in på Melodifestivalen, men missade inte Salem Al Fakir, Eric Saade och Anna Bergendahl iaf. Jag och syrran sov över i Mölndal. På söndag kom pappa med farmor och farfar, och vi firade en 19-åring och en 84-åring. Ja det har varit en händelserik helg! Tillbaka till skola och plugg :( /Lucy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0