Eclipse m.m.

Ja, 30 juni är det premiär för The Twilight Saga Eclipse. Den tredje av de fyra böckerna av Stephanie Meyer, som har blivit en hit över hela världen. Nu har jag sett trailen av Eclipse och längtar efter att se den på bio. Än så länge har jag  sett Twilight och The Twilight Saga New Moon, men jag har inte läst någon bok. Jag har bara inte haft tid, men när sommaren närmar sig och det inte är så mycket plugg ska jag  ta tag i de där böckerna och bara 'knarka' dom, sträckläsa för jag har hört att man inte kan sluta läsa någon av böckerna när man väl har börjat läsa. Så nu vet jag en av flera saker om vad jag kan göra på lovet som är om några månader, men jag vill också ha ett sommarjobb och tjäna lite stålar och självklart vara med kompisar på stranden och sola och bada, om det blir en sådan sommar. Hoppas! /Lucy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0